Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2016 22:58 - КОНКУРЕНЦИЯТА. СКАЙ ПРАЙМ ОПТИМИЗЕЙШЪН
Автор: tonkata1 Категория: Бизнес   
Прочетен: 455 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2016 18:16


 В наши дни за потребителя има голямо разнообразие от продукти и още по – голямо разнообразие на всеки продукт отделно. За клиента това е страхотен избор, възможност да опитва, да окрива, да сменя, всеки път да намира нещо по – добро или в по добър вид, или с повече функции, за своите желания, та най – накрая, да бъде удовлетворен от покупката си, но зад кулисите, за производители, работодатели и откриватели, думата разнообразие има синоним, а именно конкуренцията.

Нека първо погледнем на конкуренцията по друг начин – това е възможност за всеки човек да покаже способностите си, да развие въображението и интелекта си и да предостави на купувачите нещо, което може да им се хареса повече от това, с което са свикнали попринцип. Всичко, което ни заобикаля в ежедневието, се развива така бързо, а желанията и интересите на хората се менят дори по – бързо, ето защо всеки със своята идея е добре дошъл да покаже на какво е способен, да се постарае да бъде по – добър от другите.Сама по себе си конкуренцията е благодат, защото пробужда в теб идеята и желанието да направиш нещо по – добро, развихря фантазията и кръгозора ти, което ти печели по – голямо потребление. За да се конкурираш, ти ставаш част от цялото, но това ти дава най- добрия шанс да се отличиш и да изпъкнеш сам сред другите.Това е една игра, където всеки се бори да изпревари останалите, едно състезание, което вече никой не помни кога е стартирало, но и никога няма да види края, защото ежедневно правилата се менят.

Не така интересно и забавно е от другата страна, обаче. Производителят винаги трябва да е в крак с новостите, да се опитва по всякакви начини да се пребори с конкурентните фирми, винаги да изпъква и да показва защо той е по – добър от другите и защо потребителят трябва да ползва/закупи неговия продукт.

А сеганека да пренесем всичко това в интернет пространството, където всеки ден се появяват нови и нови фирми за реклама, оптимизация, онлайн търговия, онлай услуги, като всички се борят с конкуренцията, а тя е масивна. Разбира се, всеки би си задал въпроса „Кавка е разликата?” , та нали в мрежата или наяве целта е да изпъкнеш пред другите и да бъдеш по – предпочитан? Отговорът е съвсем простичък – защото днвено над десетки конкурентни фирми никнат като гъби. И не само това. Отиваш в хранителен магазин да си купиш каквото и да е, там имаш избор, можеш да го видиш, можеш да го пипнеш, можеш дори да го помиришеш, а някъде и да го вкусиш, и накрая избираш това, което най – ти допада, отиваш в магазин за дрехи , а там изборът от цветове, платове и щампи е огромен, и накрая ти пак си тръгваш доволен. В интернет пространството, обаче, всичко става визуално, и за да се конкурираш тук, трябва ежедневно и целодневно да се бориш с това, твоят сайт да грабва погледа повече, отколкото другите, защото това е най-големият критерии на онлайн потребителя в сферата на маркетинга и услугите – дизайнът.

Твоят дизайн трябва да бъде нещо невиждано, нещо интересно, нещо свежо, нещо ново. Трябва да е различно, само така потребителите биха обърнали повече внимание.Конкурентноспособността ти трябва да бъде не два, а три пъти по – силна от на останалите, защото да сиконкурентноспособен, означава да си можещ и гъвкав, атрактивен и по-предпочитан, в тази джунгла, наречена „пазар”.

Разбира се, онлайн конкуренцията си има и своите предимства, а именно фактът, че сме заобиколени от социални мрежи, блогове, форуми и всяквки виртуални кътчета, където се водят разговори между потребители, и благодареие на твоя уникален продуктов дизайн, всички фенове започват да пишат, да коментира, да предлагат и споделят твоя прудкт, твоя сайт и да те популяризират. Така със сигурност се отличаваш от твоите конкуренти и увеличаваш конкурентноспособността си. Интернет ни дава възможността за бързо разпространяване на услугите, като доволните клиенти сами говорят за нас и така не се налага да плащаме на медии, за да ни рекламират. Привличайкивниманието на хората, споделяйки интересни нещацикълътна успешния маркетинг, в социалните мрежи, винаги ще се върти.

Като всяко нещо така и конкуренцията, онлайн или не, има много минуси. Всеки нов твой клиент е изгубен клиент от друга фирма или потенциален на трета, а така всеки твой изгубен клиент е нов потребител на конкуренцията. Трябва да си винаги атрактивен и предпочитан пред останлите!

Друг минус са всички хора с измамни намерения, които уж се конкурират с Вас, а всъщност се представят от Ваше име, с цел единствено и само печалба на пари, и следкато вашите лоялни клиенти бъдат излъгани веднъж, те със сигурност повече няма да бъдат част от потреблението Ви.

Когато ползвате интернет услугите на някого, изисквайте документ, подтвърждаващ истинноста на сделката. Затова, ние от СКАЙ ПРАЙМ ОПТИМИЗЕЙШЪНизпращаме на нашите клиенти уникален договор и оригинална фактура с касов бон, които да използвате като удостоверение и Ваша сигурнос, при ползване на някоя от нашите абонаментни услуги.

Как да разпознавате лошата конкуренция, като потребител?

Винаги изчитайте внимателно и докрай документацита, която получавате.Сверете данните, както на Вашата, така и на фирмата, с която Ви предстои да работите! Обърнете внимание на подписа и печата на последната страница на договора, който получавате. Напоследък, получаваме оплаквания от клиенти, които са получили фалшиви документи, изпратени, уж, от наше име. Бъдете внимателни и следте за уникалното лого и печат на документите на СКАЙ ПРАЙМ ОПТИМИЗЕЙШЪН.

Важното е да се предпазите по всякакъв начин, такива злонамерени хора да не ви засягат, да се борите винаги да се отличавате от другите и да бъдете оригинални. Бъдете себе си, развиxрете Вашата фантазия, използвайте неограничението на въображението си и създайте продукт, който да удвлетворява желанията на клиентите Ви.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tonkata1
Категория: Бизнес
Прочетен: 43604
Постинги: 59
Коментари: 4
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031